Γνωρίστε την ομάδα του κέντρου ειδικών θεραπειών Εργομιλώ!
Η ομάδα μας, στο κέντρο λογοθεραπείας Εργομιλώ, στο Μοσχάτο, απαρτίζεται από επιστήμονες και συνεργάτες που, διαθέτοντας πολυετή εμπειρία, κατάρτιση αλλά και θέληση, βάζουν ως στόχο να σας κατευθύνουν σε κάθε βήμα των διαδικασιών των προγραμμάτων που θα ακολουθήσετε.

Όταν βλέπουμε την εξελικτική, ανοδική πορεία των θεραπευόμενων παιδιών και ενηλικών που μας εμπιστεύονται όλα αυτά τα χρόνια, μας δίνει κίνητρο να διοχετεύουμε το μέγιστο των δυνατοτήτων μας και να συνεχίζουμε να επιτυγχάνουμε μαζί σας τους στόχους που οριοθετούμε.
Βρισκόμαστε δίπλα σας, σε κάθε βήμα, για την ομαλή & βέλτιστη θεραπευτική αποκατάσταση.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ

Γνωρίστε ποιοι είμαστε.

Παππά Ευαγγελία

Εργοθεραπεύτρια

Επιστημονικά υπεύθυνη Διαγνωστικού / Θεραπευτικού Κέντρου «Εργομιλώ»
Απόφοιτος Τ.Ε.Ι. Αθήνας (Ιούλιος 2004)
Κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος από το 2004
Μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών με Α.Μ. 118

Προσωπικά Στοιχεία:
Ημ/νία & Τόπος Γέννησης: 09/05/1979, Πύργος Ηλείας (καταγωγή : Λαμία Φθιώτιδας)
 
Οικογενειακή Κατάσταση: Έγγαμη με ένα ανήλικο τέκνο
 
Επαγγελματική Εμπειρία:
Σεπτ. 2004 – Ιούλ. 2012: Συνεργασία με ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα (Αθήνα) και κατ’ οίκον συνεδρίες Κύρια απασχόληση η εργασία με παιδιά και εφήβους με Δ.Α.Φ., διάσπαση προσοχής, σύνδρομα, μαθησιακές δυσκολίες, υπερκινητικότητα, ψυχοκινητική καθυστέρηση

Γκοτσοπούλου Αριαλένα

Ειδική Παιδαγωγός

Ονομάζομαι Αριαλένα Γκοτσοπούλου.

Είμαι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, με ειδίκευση στον τομέα της Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Το Μάρτιο του 2022 έλαβα το Μεταπτυχιακό μου Δίπλωμα στη Σχολική Ψυχολογία, με ειδίκευση στις Εφαρμογές της Ψυχολογίας στη σχολική κοινότητα, επίσης στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Παράλληλα με το μεταπτυχιακό μου, ξεκίνησα να σπουδάζω στο ΔΙΕΚ Κερατσινίου στο τμήμα «Βοηθός Εργοθεραπείας».

Ταυτόχρονα με τις σπουδές μου, έλαβα επιμόρφωση τόσο στη Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας, όσο και στη Διδακτική και Μεθοδολογία των Φιλολογικών Μαθημάτων στα ΔΙΕΚ, ενώ παρακολουθούσα πλειάδα σεμιναρίων και συνεδρίων σχετικών με την Ειδική Αγωγή, καθώς επίσης απέκτησα πιστοποιητικό στην ανάγνωση και γραφή Braille.

Επιπλέον, από το 2018 έχω εργαστεί σε Γυμνάσια της Αττικής, καθώς και στο 2ο ΚΕΔΑΣΥ Γ’ Αθήνας στα πλαίσια πρακτικών ασκήσεων, ενώ την προηγούμενη χρονιά εργαζόμουν ως εκπαιδευτικός (Μελέτη Δημοτικού) σε φροντιστήριο του Αιγάλεω.

Φέτος εργάζομαι ως εκπαιδευτής ενηλίκων στο ΔΙΕΚ Ειδικής Αγωγής της Αγίας Παρασκευής διδάσκοντας το μάθημα της «Ψυχολογικής Υποστήριξης» στην ειδικότητα «Τεχνικός Χειριστής Η/Υ & Τηλεφωνικών Κέντρων, Παροχής Πληροφοριών & Εξυπηρέτησης Πελατών αποκλειστικά για τυφλούς & άτομα με προβλήματα όρασης», που λαμβάνει χώρα στο Κέντρο Αποκατάστασης και Εκπαίδευσης Τυφλών.
 

Ησυχίδου Κατερίνα

Γραμματειακή Υποστήριξη

Η Κατερίνα Ησυχίδου έχει εργασθεί επί σειρά ετών ως γραμματέας και είναι κάτοχος του Executive Coordinator’s Diploma (The Institute of Commercial Management).

Σύμφωνα με τα πρότυπα λειτουργίας γραμματείας, ανταπεξέρχεται στις απαιτήσεις της θέσης, λόγω της πείρας, της οργάνωσης και της επιμονής που διαθέτει. Σε αυτό συμβάλλει η διάθεση για εκπαίδευση στις επιμέρους εργασίες του κέντρου, αφιερώνοντας όσο χρόνο χρειαστεί.

Σπυριδάκη Μένια

Ειδική Παιδαγωγός

  • Απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
  • Κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Med in Educational Psychology and Learning Difficulties του University of Manchester.
  • Πιστοποιήσεις στην εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών μέσω ψυχομετρικών εργαλείων.
  • Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και πανεπιστημιακών επιμορφωτικών προγραμμάτων σχετικών με τις Μαθησιακές Δυσκολίες, τη ΔΕΠ-Υ, τα ψυχομετρικά εργαλεία και τις μεθόδους παρέμβασης.
  • Εργάζεται ως Ειδική Παιδαγωγός από το 2003 και ως παράλληλη στήριξη σε Δημόσια Σχολεία από 2013.

Εύη Χριστοφιδέλλη

Λογοθεραπεύτρια

Η Εύη Χριστοφιδέλλη αποφοίτησε το 2013 από το τμήμα Λογοθεραπείας στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιωαννίνων, με βαθμό «Λίαν Καλώς 7,72».

Στα πλαίσια της συνεχιζόμενης επαγγελματικής της κατάρτισης, έχει ολοκληρώσει πλήθος σεμιναρίων τα οποία αφορούν τις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και είναι πιστοποιημένη χρήστης της θεραπευτικής μεθόδου «Εκπαίδευση Καίριων Δεξιοτήτων» (Pivotal Response Treatment-PRT), του συστήματος εναλλακτικής επικοινωνίας PECS και της προσέγγισης «Pallin PCI» για τον πρώιμο παιδικό τραυλισμό.

Επιπροσθέτως, έχει λάβει εκπαίδευση στην Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία και τα SIMATA, ενώ έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», διάρκειας 9 μηνών, του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Στα πλαίσια της κλινικής, δεκαετούς εμπειρίας της, έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών, σε ατομικές και ομαδικές συνεδρίες παιδιών, με Καθυστέρηση Λόγου, Αρθρωτικές - Φωνολογικές Διαταραχές, Νοητική Υστέρηση, Τραυλισμό και Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές.

Παράλληλα, διαθέτει τριετή εμπειρία στην πρώιμη παρέμβαση παιδιών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, καθώς έχει εργασθεί σε πρωινό πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης, όπου χρησιμοποιούσε τη θεραπευτική μέθοδο «Εκπαίδευση Καίριων Δεξιοτήτων» (PRT).

Τέλος, δραστηριοποιείται τόσο σε ιδιωτικά όσο και σε δημόσια σχολεία, παρέχοντας ιδιωτική παράλληλη στήριξη σε παιδιά νηπιακής ηλικίας με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος.

Ευρυδίκη Καββαδία

Κλινική ψυχολόγος

Ονομάζομαι Ευρυδίκη Καββαδία  και είμαι κλινική ψυχολόγος.

Μεγάλωσα στην Αθήνα και είμαι απόφοιτη ψυχολογίας  του πανεπιστημίου Picardie d’ Amiens της Γαλλίας όπου έζησα εκεί 4 χρόνια και απέκτησα τις πρώτες γνώσεις και εμπειρία στο αντικείμενο της ψυχολογίας .

Διετέλεσα την πρακτική μου στο ψυχιατρείο Pinel στο Παρίσι και ολοκλήρωσα την διατριβή μου σχετικά με την σχιζοφρένεια και την ψυχοπαθολογία.

Έχω εμπειρία ως υπεύθυνη εκπαίδευσης δεξιοτήτων ομάδας αυτιστικών παιδιών σε Σύλλογο Αυτιστικών, ως καθηγήτρια Ψυχολογίας  και Παιδαγωγικής σε δημόσιες και ιδιωτικές σχολές εκπαίδευσης, στην κοινωνική επανένταξη ευπαθών ομάδων και εκπαίδευσή τους, υπεύθυνη προγραμμάτων εκπαίδευσης παιδιών με νοητική υστέρηση  και μαθησιακές δυσκολίες, ατομική ψυχοθεραπεία και συμβουλευτική γονέων και τέλος, ως κλινική ψυχολόγος στον τομέα της απεξάρτησης.

Πουρνάρας Κωνσταντίνος

Εργοθεραπευτής

Είμαι απόφοιτος του τμήματος εργοθεραπείας από αρχές του 2020.

Έχω παρακολουθήσει (9 μήνα) διαδικτυακά σεμινάρια με τα εξής θέματα: (Αυτισμός, Ειδική Αγωγή, Αγωγή Υγείας, Σχολική Ψυχολογία), έχω λάβει πιστοποίηση στο εργαλείο αξιολόγησης DTVP-3 στο Makaton (Βασικό σεμινάριο και εμβάθυνσης) και στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση (Module 1) με τον κύριο Μυλωναδη και από το Σεπτέμβριο του 2021 εργάζομαι σε πλαίσια με παιδιατρικό πληθυσμό.

Ευαγγελία Μακρίδη

Εργοθεραπεύτρια

Απόφοιτη ΕΠΑ.Λ & κάτοχος Πτυχίου Βοηθού Νοσηλευτή (2018)

Απόφοιτη Σχολής Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας, Τμήματος Εργοθεραπείας, Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (2022)

Κάτοχος Άδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος & εν ενεργεία από τον Σεπτέμβριο του 2022 έως & σήμερα

Στα πλαίσια των κλινικών μου ασκήσεων βρισκόμουν στα:

-Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής <<Δρομοκαϊτειο>> 

-Οικοτροφείο <<Όστρια>> της Εταιρείας Ψυχοκοινωνικών Μελετών

-Πανελλήνιος Σύλλογος Γονέων, Κηδεμόνων & Φίλων ΑμεΑ ο <<Ερμής>>

Σεμινάρια & Εκπαιδεύσεις

-Γραφή & Γραφοκινητικές Δεξιότητες: Εργοθεραπευτική Αξιολόγηση & Παρέμβαση (2023)

-Αισθητηριακή Ολοκλήρωση για Παιδιά Module 1&2 (2024) Δημήτρης Μυλωνάδης

 Φωτεινή Τσαντίλη

   Ψυχολόγος

Είμαι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.(2020).Συνέχισα την εκπαιδευτική μου πορεία, ολοκληρόνωντας το ΠΜΣ «Διασυνδετική Ψυχιατρική : Απαρτιωμένη Φροντίδα Σωματικής και Ψυχικής Υγείας» της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ , ενώ από το Μάρτιο του 2024 φοιτώ στο ΠΜΣ «Εκπαίδευση και Πολιτισμός: Ειδίκευση Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη» στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, μεταπτυχιακό που σχετίζεται με τη σχολική ψυχολογία.

Παράλληλα με τις σπουδές μου παρακολουθώ επιμορφωτικά σεμινάρια και έχω λάβει πιστοποίηση σε 9μηνα σεμινάρια Ειδικής Αγωγής και Σχολικής Ψυχολογίας από το Πάντειο Πανεπιστήμιο,στο ετήσιο Σεμινάριο Ψυχοπαθολογίας του Παναγιώτη Ουλή, ενώ από το Μάρτιο του 2024 παρακολουθώ το σεμινάριο θεραπείας των διαταραχών πρόσληψης τροφής, που διοργανώνεται από το ΕΠΙΨΥ.

Έχω πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση στο ΓΝΑ «Ο Ευαγγελισμός-Οφθαλμιατρείο Αθηνών -Πολυκλινική» ,στο ΓΝΑ «Αττικόν» καθώς και στο ΚΨΥ Παγκρατίου στο τμήμα Ενηλίκων, όπου συμμετείχα στις συναντήσεις της διεπιστημονικής ομάδας, όπως και στη συμβουλευτική ασθενών.

Από το Σεπτέμβριο του 2023 προσφέρω εθελοντική εργασία στο παιδοψυχιατρικό τμήμα του ΓΝΑ «Αττικόν», όπου έχω εκπαιδευτεί στη λήψη ιστορικού, τη χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων σε παιδιά και εφήβους καθώς και στη συμβουλευτική παιδιών και γονέων.

Τον Ιούλιο του 2023 ήμουν μέλος τριμελούς επιτροπής για την αξιολόγηση ωφελούμενων για το πρόγραμμα "Προσωπικός Βοηθός" του Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, που ήταν υπεύθυνη για την αξιολόγηση ενηλίκων με κινητικά, ψυχιατρικά και γνωσιακά ελλείμματα.

Τέλος ,έχω συμμετάσχει με δύο προφορικές ανακοινώσεις στο 5ο και 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχοσωματικής Ιατρικής με θέμα «Μελέτη ψυχολογικών παραγόντων σε ασθενείς με ελκώδη κολίτιδα και νόσο Chron» και «Νεφρική Ανεπάρκεια και Ψυχοπαθολογία: Μελέτη περίπτωσης», αντίστοιχα.

Γεώργιος Κανάς

Λογοθεραπευτής

Είμαι απόφοιτος του τμήματος λογοθεραπείας του Aegean Omiros College που συνεργάζεται με το Canterbury Christ Church University.

Η μέχρι στιγμής εμπειρία μου στα κέντρα που έχω συνεργαστεί αφορά διαταραχές επικοινωνίας και ΔΕΠ-Υ στον παιδιατρικό πληθυσμό καθώς και εγκεφαλικά στον ενήλικο πληθυσμό.

Σεμινάρια που έχω παρακολουθήσει:

  • 1st Athens Play Conference pre-event: What is play? Σεμινάριο με θέμα: <<παιχνίδι>> (2019)
  • Κιβωτός εξέλιξης – παρακολούθηση webinar σεμιναρίου: Η νευροαναπτυξιακή φροντίδα πρόωρων νεογνών και η οργάνωση ασφαλών προτύπων σίτισης – ο ρόλος του λογοθεραπευτή στη μονάδα εντατικής θεραπείας νεογνών (2021)
  • 14ο Πανελλήνιο - 1ο Διεθνές Συνέδριο Λογοθεραπείας «Χτίζοντας Γέφυρες» (2021)

Στρώνης Τηλέμαχος

Ψυχολόγος

Απόφοιτος τμήματος ψυχολογίας, Πάντειο Πανεπιστήµιο Αθηνών.
Μεταπτυχιακό (Master of science) µε ειδίκευση στη Κλινική Ψυχολογία, Leiden University, Holland
• Μεταπτυχιακό (Master of science) στην Κοινωνική και Οργανωτική Ψυχολογία, Leiden University, Holland.
• Διακρατικό Μεταπτυχιακό στη Σχολική Συμβουλευτική και Καθοδήγηση -Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών(ΕΚΠΑ) και Πανεπιστήμιο Κύπρου.
• Σεμινάριο στη Σχολική Ψυχολογία-Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
• Ψυχολόγος σε Δομές Ασυνόδευτων Ανηλίκων ,Άρσις και Κοινωνικό Εκάβ.
• Συμβουλευτική παιδιών ,εφήβων και γονέων.
• Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση A΄ Αθήνας, Ψυχολόγος
• Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Πειραιά, Ψυχολόγος
• Κλινικά περιστατικά με εποπτεία. Διάγνωση και θεραπεία με βάση τη Γνωσιακή-Συμπεριφορική προσέγγιση.
 

Άσπρου Έφη


  • Πτυχιούχος Ελληνικής Φιλολογίας, Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Κατεύθυνση Μεσαιωνικής και Νεοελληνικής Φιλολογίας(Λίαν Καλώς). 
  • Κάτοχος αναγνωρισμένου απότον ΔΟΑΤΑΠ μεταπτυχιακού τίτλου στις Επιστήμες της Αγωγής -Ειδική Αγωγή στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (Άριστα).
  • Κάτοχος πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιου επιμορφωτικού σεμιναρίου κατάρτισης στην Ειδική Αγωγή από τη μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. 
  • Κάτοχος πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιου επιμορφωτικού σεμιναρίου στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο Πατρών .
  • Κάτοχος πιστοποιητικού εκμάθησης συστήματος Braille.
  • Κάτοχος Πιστοποιητικού βασικής κατάρτισης PECS (PECS-BASIC).
  • Κάτοχος επάρκειας χορήγησης διαγνωστικών εργαλείων μαθησιακών δυσκολιών (Αθηνά Τεστ).
  • Κάτοχος επάρκειας χορήγησης ΕΔΕΠΠΕ (ερωτηματολόγια διαπροσωπικής και ενδοπροσωπικής προσαρμογής παιδιών και εφήβων).
  • Εργάζεται από το 2014 ως ιδιωτική παράλληλη στήριξη σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σε μαθητές στο φάσμα του αυτισμού, μαθητές με νοητική υστέρηση και με χρωμοσωμικές ανωμαλίες. Ταυτόχρονα, όλα αυτά τα έτη αναλαμβάνει μελέτη υποστηρικτικά της ύλης ή εξατομικευμένο πρόγραμμα παιδιών με αλλά και χωρίς μαθησιακές και ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες, νοητική υστέρηση, αυτισμό και ΔΕΠΥ (πραγματοποιείται αξιολόγηση και παρέμβαση με κριτήρια αντιληπτικής λειτουργίας, γνωστικής, γλωσσικής, μαθηματικής και κοινωνικής επάρκειας, ενίσχυση φωνολογικής ενημερότητας, λεξιλογικές ασκήσεις, ασκήσεις ανάγνωσης, ορθογραφίας, μαθηματικών).
  • Έχει εργαστεί ως φιλόλογος σε Ζώνη Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ-Τμήμα Προσφύγων) σε ΕΠΑΛ των Αθηνών.

 Αγγελική Γκουντάνη

  Γραμματειακή Υποστήριξη

Η Αγγελική Γκουντάνη είναι Πτυχιούχος Κοινωνική Λειτουργός από το 2013. Εργάζεται ως αναπληρώτρια Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού σε σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και σε Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ. Δ. Α. Σ. Υ.).

Η Γραμματειακή Υποστήριξη είναι μια θέση που πάντοτε την ενδιέφερε και ανταποκρινόταν στις απαιτήσεις της με υπευθυνότητα, οργάνωση και θέληση να μάθει ακόμη περισσότερα. Στα πλαίσια εργασίας της στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αχαΐας ως αναπληρώτρια Κοινωνική Λειτουργός, ασκούσε τα καθήκοντά της και στη Γραμματεία της υπηρεσίας, με απόφαση της Προϊσταμένης.